2017. április 30., vasárnap

Csáááá.. vagy valami ilyesmi.



Nem is tudom, hol kezdjem. Szerintem felsorolom a dolgokat, amiket ezen - az emberek által blognak nevezett izén - ne keressetek:
    • helyesírás
    • értelem
    • minőségi kontent 
    • a helyesírást említettem már?
Ez a kis blogpáholy pusztán a saját magam szórakoztatására jött létre, de azért ha egy pár ártatlan emberke bekacsint néha-néha, nem eszem meg a lekváros kenyerét, sőt! Minél több kacsintás, annál boldogabb az író(?). 
Most felvetnék pár ötletet, ha megengeditek, amire gondoltam így a tartalom kapcsán;
  • ilyen nagyon basic bemutató bejegyzések, ami azt takarja, hogy megmutatom a különböző termékeket, ételeket (erre még kitérek), ruhákat, játékokat, könyveket, sorozatokat, helyeket, appokat (akármi), amiket egy hónap alatt használtam/csináltam/ettem-ittam, és véleményt mondok róluk, esetleg ajánlom őket, vagy nem (sad). olyasmik ezek mint a bjuti ajánló videjók jutubon, vagy a haul-ok, ilyesmire gondoljatok, csak tágasabb értelemben.
  • aztán az egyik ötletet, már lelőttem: kaja. tudni (nem)kell rólam, hogy vegán vagyok (fúj, mi?), ezért _ha van rá igény_ kaja ötleteket is kirakhatok - mondjuk ennek nem feltétlen kell vegánnak lennie! kérdések megelőzésére: 1- nem, nem eszek húst, se tej(termékek)et, tojást stb, a bio tojást megeszem, esetleg a csokoládét és társait, esetleg a mézet, de azt is inkább ismert méhfarmról. 2- nem, nem divatból csinálom és nem vágok fel vele, nem mutatkozok be vele, nem szólom meg, ha előttem (vagy bárhol máshol) nem így étkezel, más életstílust folytatsz. egy szóval leszarom, tehát te is szarj le engem, felvetettem egy ötletet, köszi-puszi.
  • esetleg ilyen havi összefoglalók. nem? (de.)
  • ilyen random Q&A-ek, amiket főleg tumblr-on látok. nagyon szeretem ezeket kitöltögetni, szóval ha van rá igény, én szívesen, csak üzenjétek már meg, hogy fordítsam-e le magyarra, vagy az angol tudásom csillogtassam meg? ( nem tudom, hogy értitek e miről rizsázok, itt egy példa; look )
  • élménybeszámolók utazásokról, mivel szeretek utazni, és ha tehetem, teszem is!
  • pár alkotásom (rajzok, festmények, craftok etc.) is publikálhatom, ha szeretnétek
  • challenge-ek. -itt olyasmikre gondolok, mint a 100 happy days challenge. (ezt már sajna megcsináltam, de hasonlók, vagy ilyen blogra valók még szabadak)
Éééés egyenlőre ennyi elég is, mivel elég kusza ez a bejegyzés és összeszedetlen, de ha van még bármi tippetek nyugodtan várom a komment szekcióban below! (már ha addigra rájövök, hogyan működik az egész, hehe)

Skip-> összeszedtem pár általános információt és érdekesnek mondhatni tényt magamról, hogy jobban megismerjetek;
  • Simon vagyok, heló végre bemutatkozom!
  • 17
  • szláv suhanc
  • büszke slytherin
  • mániám kis betűkkel írni (mint azt tapasztalhattátok már)
  • rettegek a békáktól (nem kihasználni!)
  • hobbies: zongorát csapatom cirka 5 éve, hegedűt pár hónapja, probálok rajzolni és festeni is helo
  • imádok mindent, ami; brit, Vincent Van Gogh, napraforgó, második világháború. para és rejtély, oldschool, csillámlik, szőrös, egyszerű, zokni, ing, ehető
  • utálok mindent, ami; brekeg, idegesítő, unalmas, értelmetlen
  • naggggyon türelmetlen vagyok
  • chill is my second name right after miserable
  • kaktuszok
Hazudnék, ha azt mondanám, ennyi, de több nem jut eszembe. Sorry. 
És itt a vége, fuss el véle. Majd jelentkezem valami értelmessel is ez a bemelegítő után, ígérem. 


12 megjegyzés:

  1. tetszik és érdekel és helo;}
    szóval elmentem könyvjelzőnek az oldalt:>
    (nem tudom mit írjak még ide)

    VálaszTörlés
  2. Na, végre megérkeztem én is! Késve ugyan, de itt vagyok. Egyelőre imádom ezt a blogot, meg a stílusod, nagyon nem tudok mást mondani. Ugyan már felhoztam, de szerintem tök jó lenne tanítanod alapokat szlovákul, legalábbis engem biztosan érdekelne. :3
    Jó bloggolást a következőkben, még visszatérek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, imádás van! majd igyekszem.

      Törlés