2017. április 30., vasárnap

APRIL



havi zene favs:

♫ QUEEN - Killer Queen
    Twenty One Pilots - Trees
    PASO - Balkan Dancehall, Ghost train ♫


Kéne valami frappáns köszönés, nem gondoljátok? Vagy csak így random vágjak bele a lecsóba minden bejegyzés elején? Idk man, mondjátok meg ti!
Nos, köhöm-köhöm.. Az áprílisi összefoglaló igen kevés történést fog tartalmazni, mivel nem voltam felkészülve, hogy már most jön a blog, értitek. A dátumokra se emlékszem igazán és nem tudom, hogy mindenről van e képem, amin vissza tudom keresni a dolgokat. My bad sorry, igyekszem minél többet összeszedni, de nem ígérek semmit! Még annyi  a buli előtt, hogy mi (szlovákia) fordítva írjuk a dátumban a hónap és a nap számát, szóval így kezdem el itt is, ha esetleg nagyon zavar átírom, szóljatok!


01.04.2017 – Mingyárt elsejével kezdünk, ami egy Leander Kills koncert keretein belül került megünneplésre. Gyerekek, egy szó; Imádtam. 
Levonatoztam Nánára, lepakoltam, kockultunk egy sort, aztán gyorsba a hónom alá csapva Riddle-t három óra felé elindultunk az *Under-be, hogy találkozhassunk Robival és a húgával. Ott poénkodtam nekik két sort pár QUEEN szám kíséretében, amiket bedobáltam a jukebox-ba, aztán léptek át *Egomba, mert nekik még nem volt jegyük a koncertre és fosott a picsájuk. Később megindultunk és koccantunk a gang-el. Szóval szépen átgyalogoltunk a *Sportalsóba és még a Duna mentén baromkodtunk, Riddle, Áron, Benedek, HBogi és én. Aztán a koncert amúgy _kurva jó_ volt, ezt más szavakkal nem is tudnám illetni, nehari. Imádtam, imádtuk, remélem ők is imádták. Leander hangja élőben nagyobbat szólt mint öreganyám, mikor reggelente a "mit kérsz reggelire" mondattal veret be a szobába annyira hangosan, amennyira csak tud (komolyan képes rá), Vermes és a másik (szar a névmemóm, sorry) annyira jól csapatták a gitárokat, hogy bekönnyeztek még a fülcimpáim is. Na és a dobos! Na ő rohadt jól döntött, hogy levette a pólóját haha. (gayyy)
Halláskárosodást szenvedtem, nem viccelek, 6 napig még sípolt a fülem és nem hallottam semmit a jobbikra. De megérte? Megérte.



remélem átjön a hangulat




itt épp az ágy alól másztam ki. jó, mi


08.04.2017  Kimentünk filmet forgatni Benedekkel és Leventével. Ehhez nem fűzök semmit, idióták vagyunk, voltunk, imádom a srácaim.


10.04.2017  Michelle drágával rohangáltam a városban, hogy le tudjuk időben adni a szakdolgozatát és mehessen érettségizni. Közben élveztem a viccet és a szépséges lakótársam társaságát. (Muszáj látnotok az actor nevet; kép)






13.04.2017  Csettintés és már Párkányban állok a *Kotva előtt HBogit várva. Felmásztunk Dave lakására és segítettünk a gyermeken, aki már több mint 24 órája internet hiányban kapott majdnem agyrákot. Megvártuk csóri szerelőket, dumáltunk szellemekkel and stuff, aztán összefutottunk a gang-el ismét. (Áron, Dave, Benedek, Levente, HBogi, Virág, Virág uncsitesója & me) Na a belépőm szokásomhoz híven ütött. Nagyot. Tomboltam.

ettem finomat
egy nagyon cuki kutyi!
ne kérdezzétek, csak találtuk és elhoztuk, bemutatom Erzsit



lőttem egy aesthetic fotót

Ja, jó nap volt.

Egyszer próbáltam a közelükben valami szépet is felvenni;
youtube nyisd meg

16.04.2017  Sikerült összefutnom nagyon random Taara-val, leugrott Egomba pár órára. Nagyon régen láttam, szóval örült a fejem. Császkáltunk összevissze és csak fáradoztak a lábak, huhú, fun volt. Képem sajnos nincs.


26.04.2017  Volt ilyen bebaszós szülinap is, kaptam egy kis planétát!!!






29.04.2017  Életem első PlayIT-jével zárnám ezt. Nem hiszem, hogy erről tudnék fecsegni. Találkoztam régtől követett videósokkal, volt szerencsém új embereket megismerni (i love you all), egy számomra nagyon fontos személlyel találkozni ismét, érdekes programokban részt venni és játékokat kipróbálni.. Köszönöm mindenkinek ezt a felejthetetlen élményt, remélem nem voltam túl sok, puszi mindenki hasára!



watashi wa kawaii desu nee


butterbeer tesztelve!


nem ismerem őket, eskü



*Under = Underworld (régi nevén V2), rock kocsma

*Egom = Esztergom
*Sportalsó = look
*Kotva = kocsma

2 megjegyzés:

  1. Az az utolsó kép mindent visz szerintem. És azt mondtad, nem ismersz, szip-szip. :'/

    (Szerintem én itt rendszeres kommentelő leszek, márha nem zavarok. Szerintem nem zavarok.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de előtte írtam, hogy *khm* idézem; "i love you all", szóval érezd a szeretetet lécy! és egyáltalán nem zavarsz, nagyon feldobnak a kommentek!! köszönöm az összeset!

      Törlés